הישוב הקהילתי קדימה שבשרון (10 דקות צפונית לרעננה) מורכב מכמה שכונות – אחת מהן היא הכפר הנמצא בחלקו הצפוני של הישוב ובה נחלות ובתים על מגרשים גדולים הגובלים בשדות התותים אבל היום נכיר את שכונת הבנה ביתך (השרון הירוק) אשר הוקמה באמצע שנות התשעים בצדו הדרומי של הישוב.

השרון הירוק הוקמה כשכונה של בתים פרטיים – חלקם הוקמו בבניה עצמית על ידי רוכשי המגרשים (בשטחים שונים של עד חצי דונם) וחלקם הוקמו על ידי חברות בניה כמתחמים של בתים פרטיים דו משפחתיים או טוריים.

בנה ביתך קדימה

כיום מתגוררות בשכונה בעיקר משפחות עם ילדים צעירים במעמד סוציו אקונומי בינוני גבוה אשר חפשו בית פרטי במחיר סביר באיזור השרון. רובם הגיעו מרעננה, כפר סבא, תל אביב וישובים אחרים במרכז.

בשכונה ישנם גני ילדים ובית ספר יסודי מצוין (ניצני השרון) וכן חטיבת הביניים של קדימה (גוונים) ובית הספר התיכון של קדימה צורן (תיכון עודד).

במרכז השכונה יש פארק גדול עם מתקנים לילדים, מדשאות ומגרשי ספורט, מרכז מסחרי ובו סופרמרקט, קופת חולים ומספר חנויות וגינת כלבים. לאורך גבולה המערבי והדרומי ישנה טיילת מוארת שבערבים הופכת למסלול ריצה מועדף על התושבים ומפרידה בין השכונה לשדות החקלאיים.

רוב הבתים המוצעים למכירה בשכונה הם דו קומתיים אשר נבנו במסגרת הפרויקטים של חברות הבניה אולם מדי פעם מוצעים למכירה גם בתים פרטיים בשטחים שונים שנבנו על ידי רוכשי המגרשים בבניה עצמית.

בימים אלו מוצעים בשכונה כמה בתים על מגרשים של חצי דונם בטווחי מחירים של עד 4 מיליון ש"ח.

לרשימת הבתים המוצעים למכירה לחצו כאן.

הנה כמה תמונות של הבתים המוצעים כעת למכירה בשכונה:

בנה ביתך

בתים למכירה

שכונת בנה ביתך בקדימה

שכונת בנה ביתך בקדימה

שכונת בנה ביתך בקדימה

למכירה בית

שכונת בנה ביתך בקדימה

שכונת בנה ביתך בקדימה

למכירה בית